Admissió i matrícula Ensenyaments Esportius de Règim Especial

NOVETAT 07/10!!!

Ja tenim els llistats definitius d’alumnat admès a Ensenyaments Esportius. Heu de formalitzar la matrícula durant el dia d’avui i demà (7 i 8 d’octubre).

Podeu enviar tota la documentació per correu electrònic a iesalgarb@educaib.eu . Les persones que vulguin sol·licitar convalidacions s’han de posar en contacte amb secretaria al correu electrònic mencionat anteriorment.

A més del llistat, us penjam també el formulari de matrícula de curs sencer i de mòduls pendents.

Teniu tota la informació a aquest enllaç: EERE

NOVETAT 04/10!!!

Us deixam la llista provisional d’alumnat per EERE. Podeu presentar reclamacions els dies 4 i 5 d’octubre.

Us deixam la Resolució de les instruccions per a l’admissió i matrícula per als EERE, curs 2021-22.

El termini de presentació de sol·licituds és del 27 de setembre a l’1 d’octubre, ambdós inclosos.