Proves d’admissió als Graus d’Educació Infantil i Primària (UIB)

La propera setmana s’obri el termini de matrícula per a les proves d’admissió als graus d’Educació Infantil i/o Primària i al doble grau en Educació Infantil i Primària, serà del 18 al 26 de març de 2024.

La prova consta de dues fases, la fase escrita i la fase oral, però la sol·licitud de matrícula és única i s’ha de fer en línia per UIBdigital.

Com a novetat d’enguany, s’ha avançat la presentació de la videopresentació, el termini és del 27 de març al 10 d’abril. Teniu en compte que si es supera la fase escrita, és imprescindible presentar-la per poder ser avaluat de la fase oral, i per tant, poder ser apte.

Trobareu més informació sobre les PAP_EDU a aquest enllaç

Per a qualsevol dubte, contactau amb la Unitat d’Atenció a l’Alumne a: alumnes@uib.cat