Cicles Formatius: Lliurament de notes grups A i C i Matrícula

Des del divendres 16 de juny a les 16:00 podeu consultar les notes al Gestib.

A continuació us deixam les dates de matrícula per a l’alumnat que ha de continuar els estudis de Formació Professional amb nosaltres en funció de les seves condicions. Si teniu dubtes, per favor contacteu amb els/les vostres tutors/es.

• Alumnat que promociona a segon: del 20 al 23 de juny (ambdós inclosos) mitjançant el Gestib.
  • Alumnat que no promociona/titula (tant de primer com de segon curs) però que té plaça reservada i no ha de passar pel procés d’admissió: del 20 al 23 de juny (ambdós inclosos) mitjançant el Gestib.
  • Alumnat de primer amb dret a convocatòria extraordinària: del 3 al 5 de juliol (ambdós inclosos) mitjançant el Gestib.
  • Alumnat que ha de passar pel procés d’admissió: podeu fer el tràmit fins el 30 de juny. Trobareu tota la informació aquí.

Trobareu les instruccions de com fer la matrícula aquí.

Si no teniu accés al Gestib, per favor posau-vos en contacte amb la secretaria del centre.