Cicles Formatius: Lliurament de notes, matrícula i sol·licitud de títol.

S’acaba el curs 21/22 així que toca recollir els fruits de tot un any d’esforç i veure notes, matricular-se pel curs 22/23 o bé obtenir les notes finals una vegada acabades les formacions en els centres de treball. Per tal d’ajudar-vos en tot aquest procés us deixam el calendari amb les dates a tenir en compte.

GRUPS A i C (grups de primer curs):

• Lliurament de notes: Divendres 17 de juny a les 8:00 via Gestib.
  • Matrícula alumnat que promociona sense haver de passar per convocatòria extraordinària: 21-22 i 23 de juny.
  • Matrícula alumnat que repeteix però que no ha de passar pel procés d’admissió: 21-22 i 23 de juny.
  • Lliurament de notes alumnat amb dret a convocatòria extraordinària: Dilluns 27 de juny a les 15:00 via Gestib.
  • Matrícula alumnat amb dret a convocatòria extraordinària: 4-5 i 6 de juliol.
  • Alumnat que ha de passar pel procés d’admissió: Trobareu la informació a aquesta entrada a la nostra web – Admissió a CF

GRUPS B i D (grups de segon curs):

• Lliurament de notes alumnat amb dret a convocatòria extraordinària: Dilluns 20 de juny a les 15:00 via Gestib. Les notes del CFGM Perruqueria i cosmètica capil·lar es podran consultar a partir de les 18:00.
  • Matrícula alumnat que repeteix: 4-5 i 6 de juliol.
  • Lliurament de notes alumnat que ha fet FCT / Projecte: Dimarts 28 de juny a les 15:00 via Gestib.

Podeu consultar totes les instruccions per poder completar el procés de matrícula a la nostra web: Matrícula.

L’alumnat que acaba els seus estudis i vol sol·licitar el títol té totes les instruccions a la nostra web: Títol.

Esperam que aquest curs que acomiadam hagi estat profitós per tothom. Estarem esperant al nostre alumnat de primer i al de segon al que encara li queda algun mòdul pendent el dia 23 de setembre. Als que tancau la vostra etapa acadèmica a l’IES Algarb us desitjam la millor de les sorts.

Molt bon estiu!!!