Procés d’admissió i matrícula a Formació Professional, curs 21/22

El dissabte 22 de maig es va publicar la Resolució del director general de Formació Professional i Ensenyaments Artístics Superiors de 17 de maig de 2021 per la qual es dicten instruccions per concretar el procediment d’admissió i de matrícula als cicles formatius de formació professional del sistema educatiu que s’imparteixen en règim d’ensenyament presencial per al curs escolar 2021-2022.

Heu de tenir en compte que el tràmit d’admissió s’ha de fer de l’1 al 30 de juny i que tot el procés és, preferentment, telemàtic. Per favor, entrau a aquesta pàgina en la que s’informa dels requisits d’usuari Gestib o Cl@ve necessaris per al procés d’admissió: Estàs preparat per al procés d’admissió 21/22?

Podeu consultar la resolució a l’enllaç que teniu a continuació: Admissió i matriculació FP

També teniu a la vostra disposició la pàgina web de Formació Professional on podreu accedir al procés d’admissió 21/22 i a la resolució, el calendari, la documentació que cal presentar i consultar les llistes d’admesos.

Així mateix, podeu consultar l’oferta educativa de l’IES Algarb i l’horari* dels diferents cicles formatius al següent document: presentacio-fp-algarb

(*L’horari definitiu del CFGM Tècnic en guia en el medi natural i de temps lliure pot variar lleugerament i alguns dies es pot acabar a les 15:10)

Vos recomanem que vos informeu sobre els continguts i perfil professional del cicle que voleu cursar al departament d’orientació del vostre centre educatiu i/o a la pàgina todoFP per tal de tenir una idea el més propera possible al que trobareu durant el curs. També podeu posar-vos en contacte amb nosaltres i intentarem resoldre els vostres dubtes.

Tal i com es demana a la resolució, vos indicam informació que pot ser d’utilitat a l’hora de triar què voleu estudiar:

• CFGM Tècnic en guia en el medi natural i de temps lliure
    • Per cursar aquest cicle formatiu és necessari que l’alumnat tingui les habilitats i les destreses per muntar a cavall i en bicicleta.
    • Durant el primer curs, els mòduls Tècniques d’equitació i Tècniques de natació s’impartiran, en part, a instal·lacions externes al centre. Els mòduls de segon curs que s’impartiran fora del centre estan per determinar.
  • CFGS Tècnic superior en ensenyament i animació socioesportiva
    • Alguns mòduls, tant de primer com de segon curs, s’imparteixen parcialment a instal·lacions que no pertanyen al centre.
  • Als CFGS Tècnic superior en ensenyament i animació socioesportiva i Tècnic superior en integració social s’imparteixen dos mòduls en anglès, un a primer curs i un altre a segon curs.

NOMÉS en el cas que hagueu de venir al centre (amb cita prèvia) o bé hagueu de lliurar documentació per correu electrònic, heu d’escriure a iesalgarb@educaib.eu

US ESPEREM!!!