Informació PBAU

RECORDATORI IMPORTANT ALUMNAT INTERESSAT (13/04):

L’alumnat de Batxillerat i CFGS que es vulgui presentar a les PBAU ha de passar per Caporalia i realitzar la matrícula del dia 19 al 22 d’abril. En el cas de que es tengui dret a exempció o reducció de les taxes de matrícula haureu de dur la documentació acreditativa.

• Alumnat Batxillerat: Contactar amb n’Antònia Roselló al correu arosello@iesalgarb.es
  • Alumnat FP: Contactar i demanar cita prèvia amb na Mari Carmen Escandell al correu formacioprofessional@iesalgarb.es

Vos deixam aquest document en el que s’especifica tot el calendari del procés (matrícula, obtenció de credencials de la UIB, …).

calendari pbau

_____________________________________________________________________________

Podeu consultar la informació disponible sobre les PBAU a la següent pàgina web:

Ànims!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *