Convocatòria ajudes llibres de text i dispositius digitals.

Comuniquem a les famílies la publicació al BOIB núm. 208 de dia 15 de desembre la convocatòria d’ajut d’un màxim de 150€ per part de l’Ajunt. de Sant Josep a alumnes empadronats al municipi per donar support econòmic a la compra de llibres de text o de lectura obligatòria, o dispositius digitals individuals (en el cas de les ajudes per chromebooks no s’estableixen ingressos màxims per unitat familiar)

El termini de presentació de sol·licituds a l’Ajuntament, segons l’informació publicada és de l’11/01/2021 al 19/02/2021, ambdós inclosos.

Comunicamos a las familias la publicación en el BOIB núm. 208 de día 15 de diciembre la convocatoria de ayuda de un máximo de 150 por parte del Ayunt. de San José a alumnos empadronados en el municipio para dar apoyo económico a la compra de libros de texto o de lectura obligatoria, o dispositivos digitales individuales (en el caso de las ayudas para Chromebooks no establecen ingresos máximos por unidad familiar).

El plazo de presentación de solicitudes en el Ayuntamiento, según la información publicada es del 11/01/2021 al 19/02/2021, ambos inclusive.

+Info: Oficines municipals – BOIB

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *