Matrícula Cicles Formatius

Demà dia 23 de setembre es publiquen les llistes definitives de persones admeses i també comença el període de matriculació per als cicles formatius, que finalitza el divendres 25 de setembre.

Per tal de poder formalitzar la matrícula, les persones admeses rebran un correu amb un codi i un enllaç a la pàgina de matriculació. A aquesta pàgina s’hi podrà accedir mitjançant usuari i contrasenya del Gestib o bé introduint les dades personals i el codi rebut.

Per tal de formalitzar la matrícula és necessari adjuntar una sèrie de documents al portal de matrícula:

1.Formulari d’autoritzacions

Formulari d’autoritzacions majors d’edat

Formulari d’autoritzacions menors d’edat

Una vegada omplert, rebreu a l’email que hagueu indicat un fitxer pdf que haureu d’imprimir i signar; si l’alumne és major d’edat, ell mateix i en cas contrari, un progenitor o tutor legal.

2. Justificant de pagament de taxes

Les taxes en concepte d’aportació de l’alumnat per a activitats escolars, només es paguen una vegada per curs, i són les següents:

• FP Bàsica: 25€

• CF Grau Mitjà: 45€

• CF Grau Superior: 65€

Per mòduls solts s’hauran de pagar 10€ per cada mòdul en que es matriculi.

El compte corrent de BANKIA és: ES45 2038 3466 8160 0006 4176

Cal fer constar en el concepte: Aportació + Nom alumne/a + Cicle

3. Targeta sanitària, DNI/NIE/Passaport i Fotografia mida carnet de l’alumne/a

Una vegada que es té tota aquesta documentació, l’heu de signar (autoritzacions) i escanejar per tal de poder adjuntar-la al formalitzar la matrícula.

Si no disposeu d’escàner, podeu instal·lar al telèfon mòbil alguna aplicació. A continuació vos deixam un tutorial de l’aplicació CAMSCANNER: tutorial

Enviau el document pdf generat al vostre email i el descarregau al vostre telèfon, tablet o ordinador perquè l’haureu d’adjuntar en el següent pas.

FORMALITZACIÓ DE MATRÍCULA

Podeu entrar al formulari de matrícula des del Gestib famílies o bé des de l’enllaç que hi trobareu al correu que haureu rebut.

Vos deixam unes instruccions de la Conselleria d’Educació, Universitat i Recerca sobre la matrícula en línia: Instruccions

En aquest apartat, veureu que ja apareixen marcats els mòduls dels que us heu de matricular. En cas d’haver-hi algun error, teniu un camp “Observacions” on podeu fer algun comentari o aclariment. Si és necessari, podeu trucar a la secretaria del centre al 971 30 68 66.

Recordau adjuntar el fitxer anterior, que conté tota la documentació requerida, en el camp “Documents adjunts”.

Per últim, no oblideu clicar el botó “Desa”. En aquest moment la proposta de matrícula està feta.

El personal de secretaria revisarà la documentació enviada i informarà en cas que alguna cosa no estigui correcte.

En cas de tenir problemes per formalitzar la matrícula telemàtica amb tota la documentació, heu de contactar amb la secretaria del centre al telèfon 971 30 68 66.

CONVALIDACIONS: Per convalidar mòduls, us heu de matricular igualment dels mòduls susceptibles de convalidació en les dates de matrícula establertes. Durant la primera setmana de classes, prèvia cita amb la secretaria del centre es sol·licitarà la convalidació.

DOCUMENTACIÓ PER LLIURAR AL/A TUTOR/A EL DIA DE LA PRESENTACIÓ

El dilluns 28 es publicarà a la pàgina web del centre el calendari de presentació dels diferents grups. Degut a l’elevada matrícula prevista en la majoria de grups de primer, aquesta presentació s’haurà de dur a terme en 2 dies (cada grup es subdividirà en 2 subgrups) i es podrà consultar a quin subgrup pertany l’alumnat aquest mateix dia 28.

Seguint indicacions de l’ Annex 1 de la Resolució conjunta del Conseller d’Educació, Universitat i Recerca i de la Consellera de Salut i Consum de 6 de juliol, actualitzada el 7 de setembre, el dia de la presentació TOT L’ALUMNAT haurà de dur signats els següents documents i lliurar-los al/a tutor/a:

L’alumnat menor d’edat del CFGM Conducció d’activitats físiques i esportives al medi natural, també haurà de dur signada la següent autorització:

Autorització CAFEMN

Vos hi esperam amb els braços oberts i amb moltes ganes de començar aquest curs 20/21 tan peculiar.

Com sempre, ens trobareu a la vostra disposició mitjançant el telèfon i correu electrònic.

L’equip directiu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *