Informació famílies: Presentació i signatura de documents

Bones tardes famílies!!
Us recordem que demà, dijous 10 de setembre a les 11:30, tot l’alumnat de 1r. ESO i a les 13:00 tot l’alumnat de 2n. de Batxillerat començarà el curs amb la presentació amb el tutor/a del seu grup. Us informem que avui al final de la tarda podreu consultar al Gestib el grup al qual estarà assignat a cada alumne/a.

Tant per l’alumnat que té la presentació demà com per la resta, tal i com marca l’Annex 1 de la Resolució conjunta del conseller d’Educació, Universitat i Recerca i de la consellera de Salut i Consum de 6 de juliol de 2020 TOTES LES FAMÍLIES DE TOTS ELS GRUPS D’ESO I BATXILLERAT han de signar els 2 documents que apareixen a continuació. Us demanem que, per favor, els vostres fills/es els duguin el dia de la presentació.

Com sempre, estem a la vostra disposició per qualsevol dubte que tingueu.

L’equip directiu