Nota informativa a les famílies: Calendari d’incorporació. Curs 20/21

A partir de dijous dia 10 i de manera esglaonada, seguint instruccions de la Conselleria d’Educació, Universitat i Recerca, s’aniran incorporant tots els grups d’ESO i Batxillerat al centre.

A continuació vos detallem els dies i les hores d’incorporació de l’alumnat en funció del seu grup.

En el cas de l’alumnat de 4rt. ESO i 1r. Batxillerat la presentació es durà a terme en 2 dies ja que cada un d’aquests dies només haurà de venir la meitat del grup. S’informarà del dia que ha d’acudir cada alumne mitjançant missatge en el Gestib i també es publicarà a la pàgina web el llistat (només amb DNI) i el dia assignat.

DIJOUS 10 DE SETEMBRE:

• 1r. ESO , tots els grups, a les 11:30
  • 2n. Batxillerat, tots els grups, a les 13:00

DIVENDRES 11 DE SETEMBRE

• 2n. ESO, tots els grups, a les 12:30
  • 4rt. ESO, meitat de cada grup, a les 13:00
  • 1r. Batxillerat, meitat de cada grup, a les 13:00

DILLUNS 14 DE SETEMBRE

• 3r. ESO, tots els grups, a les 12:30
  • 4rt. ESO, meitat de cada grup, a les 13:00
  • 1r. Batxillerat, meitat de cada grup, a les 13:00

El dia de la presentació l’alumnat acabarà a les 14:00.

Respecte als grups, hi continuem treballant i el dia 9 a la tarda ho podreu consultar al Gestib.

El dia de la presentació tot l’alumnat ha d’entrar per la porta principal i se’ls explicarà el protocol que hauran de seguir de manera habitual la resta del curs. Per a que tingueu coneixement, vos hi adjuntem el plànol de les rutes d’entrada i sortida al centre que s’hauran de respectar a partir del dia següent a les presentacions de cada un dels grups.

Sabeu que ens teniu a la vostra disposició per resoldre qualsevol dubte mitjançant el telèfon i el correu electrònic.

Molt bon curs a tothom!!!