Novetats PBAU

Bon dia!!!

Vos deixam la informació que ens han enviat des de la UIB. Ja vos podeu matricular fins dia 6 de juliol i les proves es realitzaran al Recinte Firal.

Obert el termini de pagament fins dia 6 de juliol de 2020

Abans de fer el pagament és important fer les següents comprovacions:

1. Els alumnes que han aprovat el batxillerat han de pagar la taxa per sol·licitar el títol i han de dur el justificant de pagament al centre perquè ho comuniqui al GESTIB.
  2. S’ha de verificar a UIBdigital>Formació>Proves d’accés>Convocatòries que la matrícula és correcta. En cas d’error, els alumnes s’han d’adreçar al centre  per esmenar-lo

El pagament de la matrícula s’ha de fer a l’apartat Pagament de la matrícula d’UIBdigital>Formació>Proves d’accés>Convocatòries

Allà es pot fer directament el pagament amb targeta o imprirmir el rebut de pagament amb codi de barres i anar al banc a fer l’ingrés.

En aquest mateix apartat d’UIBdigital, els alumnes han de confirmar que el rebut està pagat. Si s’ha fet el pagament per targeta, gairebé serà immediat. Si es fa per finestreta, l’estat del pagament s’actualitzarà l’endemà de fer el pagament.

• En tot cas, l’alumnat podrà consultar el seu punt d’examen i aula assignada a UIBdigital i al GestIB, a partir del 2 de juliol.
  • Aquesta setmana es publicaran i s’enviaran a l’alumnat les instruccions que han de seguir durant tot el desenvolupament de les proves per garantir un entorn de seguretat sanitària que previngui possibles contagis.

Molta sort!!!!