Butlletins de qualificacions FPB / CFGM /CFGS i dates de matriculació

A partir de dia 24 de juny a les 10:00 podreu consultar els butlletins de qualificacions de l’avaluació ordinària mitjançant el Gestib. Recordau que és imprescindible usuari i contrasenya per poder accedir-hi. Si no en teniu, per favor posau-vos en contacte amb la secretaria del centre (971306866).

Per a l’alumnat que ha de presentar-se a la convocatòria extraordinària de juliol, a partir del dia 6 de juliol a les 9:00 podreu consultar els butlletins de qualificacions d’aquesta avaluació mitjançant el Gestib.

MATRICULACIÓ:

• Per a l’alumnat que no ha de presentar-se a cap examen de la convocatòria extraordinària de juliol: 29 i 30 de juny i 1 de juliol.
  • Per a l’alumnat que té algun mòdul pendent i ha de presentar treballs o fer un examen a la convocatòria de juliol: 9 i 10 de juliol.

Les matriculacions es faran telemàticament mitjançant el Gestib. Tal i com s’ha mencionat anteriorment, és imprescindible disposar d’usuari i contrasenya.

Al llarg d’aquesta setmana vos penjarem unes petites instruccions per ajudar-vos en aquest procés de matriculació. Encara i així, si teniu dubtes durant el procés, podeu contactar amb la secretaria del centre.

Per l’alumnat que vol començar estudis de Formació Professional, el període de preinscripció establert per la Conselleria d’Educació,  Universitat i Recerca, és del 17 d’agost al 7 de setembre. Podeu consultar la informació a aquest enllaç: Informació admissió FP.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *