Dates d’adscripció, admissió i matriculació

Degut a la situació actual tots els porcessos seran telemàtics, per això us recordam la importància de tenir usuari i clau per entrar en el programa de gestió GestIB. Si teniu algun dubte trucau al centre al 971306866 o per email a iesalgarb@educaib.eu

Procés d’adscripció: l’han de fer les famílies de 6è de primària dels col·legis adscrits (CEIP Can Guerxo, CEIP Can Raspalls i CEIP Sant Jordi). El termini és del 14 al 26 de maig.

Procés d’admissió: l’han de fer les famílies de CEIPs no adscrits o famílies d’altres IES que vulguin plaça al nostre centre per al curs 20/21. El termini és de l’1 al 12 de juny.

Per a fer les sol·licituds, calendaris de terminis, etc… aneu a la web escolaritzacio.caib.es

1. Pilar Costa Serra

El Ceip can Raspalls ens va informar que pels alumnos de 6è de primaria que aquest curs 20-21 han de passar a 1r d’Eso, els pares NO hem de Fer l’adscripció , ja que ho ferà el Ceip. Ens poden confirmar que és així? Pilar Costa (Alulmne: Martí Aguilar Costa).

1. Ma Carmen Escandell Cózar

Bon dia Pilar,
      És correcte, l’adscripció la fa l’escola. Només s’ha de realitzar el tràmit si es vol canviar d’institut, és a dir, dur a l’alumne a un altre institut que no sigui l’IES Algarb que és el que li correspon i al que està adscrit el CEIP Can Raspalls.
      Salutacions.

2. Angel escandell

Bon dia el meu fill va a ies algarb a 1 d’eso y me an dit que teng que turna a matricularlo com u faix

3. Montse

Bon dia sóc la Mare de Alicia Roig Gil que aquests any fará 1.E.S.O. Be de Can Raspall, i si la adscripció la fa el Institut, nosaltres tenim que fer alguna cosa mes? Gracies.

1. montse

si, está admesa,, ara només tenc que esperar a la matriculacio, del 14-al 24 juliol, i per la que aquest any fará 4º ESO, son les mateixes dades de matriculació que la per a la de 1º eso?