Dates d’adscripció, admissió i matriculació

Degut a la situació actual tots els porcessos seran telemàtics, per això us recordam la importància de tenir usuari i clau per entrar en el programa de gestió GestIB. Si teniu algun dubte trucau al centre al 971306866 o per email a iesalgarb@educaib.eu

Procés d’adscripció: l’han de fer les famílies de 6è de primària dels col·legis adscrits (CEIP Can Guerxo, CEIP Can Raspalls i CEIP Sant Jordi). El termini és del 14 al 26 de maig.

Procés d’admissió: l’han de fer les famílies de CEIPs no adscrits o famílies d’altres IES que vulguin plaça al nostre centre per al curs 20/21. El termini és de l’1 al 12 de juny.

Per a fer les sol·licituds, calendaris de terminis, etc… aneu a la web escolaritzacio.caib.es

1. Pilar Costa Serra

El Ceip can Raspalls ens va informar que pels alumnos de 6è de primaria que aquest curs 20-21 han de passar a 1r d’Eso, els pares NO hem de Fer l’adscripció , ja que ho ferà el Ceip. Ens poden confirmar que és així? Pilar Costa (Alulmne: Martí Aguilar Costa).

1. Ma Carmen Escandell Cózar

Bon dia Pilar,
      És correcte, l’adscripció la fa l’escola. Només s’ha de realitzar el tràmit si es vol canviar d’institut, és a dir, dur a l’alumne a un altre institut que no sigui l’IES Algarb que és el que li correspon i al que està adscrit el CEIP Can Raspalls.
      Salutacions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *