Nota informativa per a les famílies i l’alumnat

Estimades famílies i alumnat,

Després de la reunió d’ahir, 14 de maig, entre la Ministra d’Educació (Isabel Celaá) i el Conseller d’Educació de les Illes Balears (Martí March) us informem que:

• L’alumnat NO tornarà a les classes presencials abans del 19 de juny i per tant continuarà fent feina online des de casa tot el que queda de curs. Tot el professorat continuarà treballant de la mateixa manera que s’ha fet aquest trimestre fins el final de curs.
  • Només l’alumnat de 4t d’ESO, 2n Batxillerat i 2n curs dels Cicles Formatius podrà assistir a tutories prèviament concertades a partir del dia 25 de maig (sempre i quan passem a la fase 2 de la desescalada). L’equip directiu està preparant com es podrà organitzar aquest aspecte tenint en compte l’aplicació dels protocols sanitaris i ja us n’informarem més endavant. De moment estem procedint a la neteja i desinfecció de les instal·lacions.
  • Les notes de l’avaluació ordinària per l’alumnat de secundària i batxillerat estaran disponibles a partir del dia 19 de juny i es podran consultar via Gestib. Les notes de cicles formatius i FPB també es podran consultar via Gestib a partir de dia 24 de juny.
  • A partir de mitjans de la propera setmana estarà disponible, en la pàgina web del centre (www.iesalgarb.es), la informació relativa a l’orientació acadèmica per al proper curs per tal que l’alumnat pugui anar pensant els itineraris i/o optatives que vol triar ja que en la setmana del 25 al 29 de maig tot l’alumnat haurà d’emplenar el qüestionari i així l’equip directiu poder tenir-ho en compte per demanar la quota de professorat.
  • Segons instruccions de la Conselleria d’Educació la matrícula per al proper curs 2020-21 es farà de manera telemàtica. Al mes de juny us informarem de les dates i com s’ha de fer.
  • Encara no tenim informació de com començarà el proper curs donat que el Ministeri d’Educació i les Conselleries d’Educació de cada Comunitat Autònoma estan treballant pensant en diferents escenaris en funció de l’evolució de la pandèmia.
  • Vos recordem que tant per consultar les notes com per formalitzar la matrícula del proper curs és imprescindible disposar d’usuari i contrasenya del Gestib. Podeu demanar ajuda a la secretaria del centre en cas de necessitar-la per activar el vostre compte.

Això és tot el que us podem informar de moment. Ens tornarem a posar en contacte amb vosaltres quan tinguem més informació.

Com sempre, estem a la vostra disposició per qualsevol dubte que tingueu.

Ànim, força i salut.

L’equip directiu.