Informació famílies ESO i Batxillerat

Estimades families,
Esperem que tots/es vosaltres estigueu bé de salut.
Després d’uns dies de descans el proper dilluns 20 d’abril comença el 3r trimestre del curs 2019-20 i, quasi amb tota probabilitat, no hi haurà classes presencials en tot aquest període per la qual cosa l’equip directiu està preparant unes normes d’organització i funcionament adequades a aquesta circumstància.
Som conscients que la situació que estem vivint no és ideal per tal que l’alumnat i el professorat pugui treballar a ple rendiment però és important mantenir una certa rutina per fer més suportable aquest confinament.
No us preocupeu pels continguts que no es puguin veure aquest curs perquè això no és el realment important en aquests moments.
De moment el dilluns 20 només els tutors/es es posaran en contacte amb el seu alumnat per conèixer la situació emocional i familiar de cadascun, informar dels canvis normatius establerts per la Conselleria d’Educació i per donar a conèixer els nous horaris escolars més reduits per tal de facilitar la conciliació de la vida familiar i laboral ja que sabem que en molts casos l’ordinador s’ha de compartir amb altres membres de la familia.
L’horari de reunions amb el tutor/a serà el següent:
11h 1r i 2n ESO
11:45h 3r i 4t ESO
12:30h 1r i 2n BATX

Cada tutor/a informarà al seu alumnat del mitjà a través del qual es farà la reunió.

Estem a la vostra disposició per qualsevol cosa que necessiteu.

L’equip directiu.