Ajudes per a la compra de dispositius digitals de l’Ajuntament de St. Josep

Comuniquem a les famílies d’alumnes del centre la publicació al BOIB núm. 4 de dia 10 de gener de 2023 (sec. V, pàg. 902) de l’extracte de la convocatòria de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia de concessió d’ajudes d’un màxim de 150’00 € cada una per a la compra de dispositius digitals individuals per a alumnat de primària i secundària empadronat en el municipi.

El termini de presentació de sol·licituds a l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia, segons informació publicada, és des del dia 11 de gener fins al 21 de febrer (ambdós inclosos).

Podeu trobar informació dels requisits, de la documentació necessària i les condicions de la convocatòria al BOIB (link publicat a la nostra pàgina web) i/o en les oficines municipals de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.

Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document adjunt Versió PDF