Presentacions ESO i Batxillerat

A continuació vos especificam el calendari de presentacions dels diferents grups d’ESO i Batxillerat.

Divendres 10 de setembre

1rs ESO a les 12:00

2ns Batxillerat a les 13:00

L’autobús sortirà del primer punt de la ruta a les 11:00 i tornarà a les 14:15 des de l’institut.

La sortida de l’alumnat aquest dia serà a les 14:00 i dilluns 13 ja iniciaran les classes en l’horari establert per a tot el curs escolar.

Dilluns 13 de setembre

4ts ESO i 1rs Batxillerat a les 12:00

2ns ESO i 3rs ESO a les 13:00

L’autobús farà l’horari habitual del curs (arribarà a l’institut a les 8:15 i partirà a les 14:15).

En acabar les presentacions de 4t i 1r de Batxillerat, l’alumnat podrà marxar a casa i els 2ns i 3rs d’ESO marxaran a les 14:15. Dimarts 14 de setembre tots els nivells faran ja l’horari establert.

Molt bon curs a tothom!!!!

L’equip directiu.